Включваме се в проект за най-добри европейски дестинации
EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce /най-добри европейски дестинации/ и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз. Стойността на проекта е близо 70 хил. евро, като се финансира по програма COSME* 2014 -2020 г. на Европейската комисия и е с продължителност от 18 месеца, предаде БТА.
България е сред страните в Европа, на които е предоставена възможност от Европейската комисия, да реализира проект за популяризиране на ЕДЕН дестинациите.
Държавата ни печели конкурса за финансиране, заедно със страни като Белгия, Полша, Хърватия, Унгария, Чехия, Словения, Кипър, Естония, Италия, Франция, Ирландия и Малта. Проектът цели да надгради и доразвие проект на същата тема, реализиран в периода 2011 - 2012 г. Основната му цел е да се промотират българските ЕДЕН дестинации на национални и чуждестранни туристически пазари.
Сред тези дестинации са общините Силистра, Луковит, Сандански, Кюстендил, Белоградчик, Белица, Сапарева баня, Каварна, Враца, Странджа, Белоградчик, Казанлък и Кърджали.
В хода на проекта се предвижда да бъде осъществен контакт с ключови маркетингови туристически фигури /национални и международни/, които да бъдат въвлечени в него, за да съдействат за по-широкообхватно промотиране на българските ЕДЕН дестинации.
Планира се заснемането на тематични видео материали за ЕДЕН дестинациите и изработванена печатни материали, пощенски картичкии др.
Част от проекта ще бъде и фейсбук игра, в рамките на която деца от цялата страна ще могат да участват с рисунки, а творбите на победителите, ще бъдат поставени на картички и магнити, които допълнително ще популяризират дестинациите.
Сред другите дейности по проекта е използването на онлайн и уеб-базирани комуникационни и промоционални средства, сред които изработването на регулярен онлайн бюлетин, интегриране на информация за българските ЕДЕН дестинации в официалните комуникационни канали на Министерството на туризма и др.
Ще бъдат проведени и две работни срещи на мрежата от български ЕДЕН дестинации. Екипът за изпълнение ще организира и проведе опознавателни пътувания за ключови маркетингови фигури, избрани посредством проекта, и ще представи инициативата на избрани чуждестранни и национални туристически изложения и борси.
България е сред страните в Европа, на които е предоставена възможност от Европейската комисия, да реализира проект за популяризиране на ЕДЕН дестинациите.
Държавата ни печели конкурса за финансиране, заедно със страни като Белгия, Полша, Хърватия, Унгария, Чехия, Словения, Кипър, Естония, Италия, Франция, Ирландия и Малта. Проектът цели да надгради и доразвие проект на същата тема, реализиран в периода 2011 - 2012 г. Основната му цел е да се промотират българските ЕДЕН дестинации на национални и чуждестранни туристически пазари.
Сред тези дестинации са общините Силистра, Луковит, Сандански, Кюстендил, Белоградчик, Белица, Сапарева баня, Каварна, Враца, Странджа, Белоградчик, Казанлък и Кърджали.
В хода на проекта се предвижда да бъде осъществен контакт с ключови маркетингови туристически фигури /национални и международни/, които да бъдат въвлечени в него, за да съдействат за по-широкообхватно промотиране на българските ЕДЕН дестинации.
Планира се заснемането на тематични видео материали за ЕДЕН дестинациите и изработванена печатни материали, пощенски картичкии др.
Част от проекта ще бъде и фейсбук игра, в рамките на която деца от цялата страна ще могат да участват с рисунки, а творбите на победителите, ще бъдат поставени на картички и магнити, които допълнително ще популяризират дестинациите.
Сред другите дейности по проекта е използването на онлайн и уеб-базирани комуникационни и промоционални средства, сред които изработването на регулярен онлайн бюлетин, интегриране на информация за българските ЕДЕН дестинации в официалните комуникационни канали на Министерството на туризма и др.
Ще бъдат проведени и две работни срещи на мрежата от български ЕДЕН дестинации. Екипът за изпълнение ще организира и проведе опознавателни пътувания за ключови маркетингови фигури, избрани посредством проекта, и ще представи инициативата на избрани чуждестранни и национални туристически изложения и борси.
Последно в Бизнес
- 18.04 Кирил Домусчиев: Брюксел ни спасява от американските ТЕЦ 18.04.18 Има решение на дирекция "Конкурентоспособност" на Европейската комисия, че се касае за неправомерна държавна помощ към централите ТЕЦ "Марица-Изток" 1 и 3.
- 18.04 Битката за надмощие на петролния пазар започна 18.04.18 В следващите 10 години съотношението на силите на световния петролен пазар може да се промени коренно.
- 17.04 ”Инерком”: Ще запазим утвърдените цени на ЧЕЗ поне 3 години 17.04.18 Ще запазим работните места, доходите и социалните придобивки, които служителите в ЧЕЗ получават.
- 17.04 Руските олигарси увиснаха на шията на Кремъл 17.04.18 Алиансът на свръхбогатите руснаци е на път да прати руската икономика в тупик.
- 17.04 Откриха над тон безакцизна ракия в склад за плодове 17.04.18 Над 1 тон етилов алкохол задържа екип на митническа мобилна група при проверка в склад за плодове и зеленчуци в Монтана, съобщиха от Агенция "Митници".
- 17.04 ВАС отмени формулата за сградната инсталация 17.04.18 Съдебна сага за сградната инсталация в многофамилни сгради и изискването на "Топлофикация" неползващи топлинна енергия да плащат, приключи на пореден етап.
- 16.04 Дизелите от Германия тръгват към България 16.04.18 Евентуалното повишаване на екотаксите в България е добра насока, защото старите дизелови коли от Германия поемат към България.
- 16.04 Минималната втора пенсия ще е 48 лева 16.04.18 Минималната сума за втора пенсия на осигуряващите се в Универсални пенсионни фондове ще е поне 48 лева.
- 15.04 Експерт: Средна допълнителна пенсия от 30 лв. е абсурд! 15.04.18 Нито едно пенсионно дружество няма да изплаща средна пенсия от 30 лева, камо ли по-малко, няма как така формално да бъдат изчислени едни 30 лева.
Патриарх Неофит в болница, но в стабилно състояние
Зравословното състояние на патриарх Неофит е стабилизирано и се подобрява.